ZZP Administratie

Je bent ervaren, hebt verstand van je vak en je wilt je zaken goed geregeld hebben. De administratie is een noodzakelijk kwaad, maar die wil je wel in orde hebben. En liefst zo makkelijk mogelijk.

Waarschijnlijk ben je gewend veel online te doen. Ook dan dient gemak de mens. Ordners met facturen en bonnetjes die je eens per kwartaal naar een boekhouder of accountant moet brengen, da’s niets voor jou. Hoe meer digitaal, hoe beter. En elke minuut die je kunt besparen, hou je mooi over voor werk of vrije tijd.

Alles het goedkoper kan, moet je dat niet nalaten
De kosten houdt je natuurlijk ook in de gaten, maar vooral de kosten/baten. Want met ElkeDagBij hoef je zelf vrijwel geen tijd meer te besteden aan je administratie. Zelfs de btw-aangifte is met één klik op de knop geregeld. Dat scheelt jou zomaar een paar uur per week. Gauw verdiend dus. En dat allemaal door een kantoor laten regelen? Da’s een stuk duurder en meestal niet eens zo makkelijk.

ElkeDagBij is ideaal voor elke zzp’er. Ook voor de starters die meteen goed willen beginnen. Nooit (meer) zelf boekhouden. Gewoon lekker zzp’en!

Vijf onmisbare functies voor de administratie van iedere zzp’er

  . 1. Simpele administratie. Dus extra tijd voor je klanten
2. Makkelijk starten. Supportdesk staat voor je klaar
3. Makkelijk bijhouden. Geen tijdverspilling aan ‘stom’ werk
4. Vast bedrag. Geen adders onder ’t gras bij teveel facturen
5. Alle documenten digitaal, maar je kunt ze gewoon printen

 

Lees hoe Michel van de Ree als starter ElkeDagBij ontdekte en nog steeds heel blij is met zijn keuze.

“Ik begon voor mijzelf en ElkeDagBij had een overtuigend verhaal”

‘Ik kwam ElkeDagBij tegen op de Startersdag van de kamer van Koophandel in Rotterdam. Op een gegeven moment liep ik tegen twee stands aan, naast elkaar. Eén over Online Boekhouden en één ElkeDagBij. De belofte van elke dag bij sprak mij direct al aan, dus die stand heb ik eerst bezocht.

Hun verhaal was duidelijk en overtuigend. Wat krijg je en wat kost het. En een persoonlijk verhaal. Ik moest toen nog starten, dus dan kijk je ook naar mensen die behulpzaam zijn. Bij ElkeDagBij had ik meteen een goed gevoel. Ook als startende eenmanszaak was ik welkom en kon ik rekenen op alle support. Enthousiaste mensen, alles digitaal, geen groot kantoor waar je belandt in ondoorzichtige processen.

Afgelopen maart ben ik echt voor mijzelf begonnen als financiële interimmer en kredietadviseur voor ondernemers. Het gaat eigenlijk heel goed. Ik doe bijvoorbeeld een flinke opdracht voor een grote bank.

“Het gebruiksgemak staat bovenaan. Je hoeft bijna niets te doen.

Ik ben ook meteen met ElkeDagBij begonnen, want ik wilde alles vanaf de start onder controle hebben. Als financieringsspecialist weet ik hoe belangrijk het is je zaakjes op orde te hebben. Met mijn eenmanszaak heb ik een eenvoudige administratie, maar die moet wel goed zijn. Ze hebben mij uitstekend op weg geholpen en dat doen ze nog steeds. Als ze iets missen krijg ik een vriendelijk mailtje hierover en kan ik meteen de ontbrekende facturen of bonnetjes uploaden.

“De kostencategorieën geven mij het inzicht waarmee ik mijn geld nou echt verdien.

De sterkste punten van ElkeDagBij vind ik het gebruiksgemak. Alles digitaal is echt heel fijn, ik kan alle cijfers zowat realtime zien en de bankafschriften worden elke dag bijgewerkt. Op het dashboard zie ik mijn hele bedrijf financieel voorbijkomen. Dat is in het begin vooral leuk, maar na een tijdje ook leerzaam. Ik maak gebruik van kostencategorieën en daardoor heb ik een gedetailleerd inzicht in mijn kosten en het resultaat.

Ik ben op de startersdag inderdaad ook nog even naar die andere stand gegaan. Hun oplossing was wat goedkoper, maar ik moest dan ook veel meer zelf doen. En dàt wilde ik nou juist niet!’