Administratie voor de industrie

Je hebt een bedrijf en houdt zelf de boekhouding bij. Of je doet de administratie voor dat bedrijf. Je hebt veel inkoop- en verkoopfacturen, veel openstaande posten, veel banktransacties. Veel van alles. En altijd die bonnetjes.

Wat zou je dan het liefst anders willen hebben aan de administratie? Beter vooral? Deze vijf onmisbare functies zijn bij ons standaard. Dat vind je nergens anders.

Vijf onmisbare functies voor de administratie van elk industrieel bedrijf

1. Uitgebreide financiële rapportages
2. Openstaande posten dagelijks bijgewerkt (automatische bankkoppeling)
3. Facturen direct betalen vanuit administratie
4. Herinneringen met 1 klik versturen
5. Ook inkoopfacturen digitaal opslaan en altijd op je scherm inzien


ElkeDagBij bespaart je heel veel tijd en levert je nog geld op ook
.

Tijd bespaar je, omdat we alles automatisch doen wat automatisch kan. Bankafschriften lezen we automatisch in, je hoeft niets overtikken als je gaat betalen, je btw-aangifte geef je met 1 klik akkoord.

Je houdt geld over, omdat je veel goedkoper uit bent dan wanneer je accountant de boekhouding bijhoudt. Met ons dashboard weet je elke dag precies hoe je ervoor staat en niet pas na elk kwartaal. En de jaarrekening voor € 5,- per maand is ook niet mis.

Dus ElkeDagBij is de perfecte keuze om je administratie mee te doen.

‘Ik check elke dag even de openstaande posten’

‘ElkeDagBij betekent voor mij vooral tijd besparen en gefundeerd financiële beslissingen nemen. Elke dag bij zijn met de administratie is toch wel handig.’

nooit meer zelf boekhouden voor het productiebedrijf

Boekhouden is niet de hobby van Arno, maar hij wil wel elke dag bij zijn met de administratie. Daarom werkt Arno nu met ElkeDagBij.

Ik ben dit bedrijf zo’n 15 jaar geleden begonnen. Eerst samen met een compagnon, maar na 3 jaar ben ik zelf doorgegaan. In het begin deed ik alles zelf, maar dat hou je niet vol. Mijn vrouw is toen stap voor stap de administratie gaan overnemen. Dat ging op zich goed, maar ik ben nogal slordig, dus dan kon ze toch niet alles vinden. Daar krijg je dan alleen maar ruzie van.

Voor mij is het erg lastig als de boekhouding achterloopt, want ik moet wel financiële beslissingen nemen. Mijn vrouw ontdekte laatst ElkeDagBij. Weer een administratiekantoor dacht ik. Maar dat was niet zo. Ze nemen gewoon alles van je over. Dus ook de btw-aangifte en de jaarrekening. Dat scheelt mij dus echt heel veel tijd en de boekhouding is nu veel netter dan ik ooit zou kunnen.

Nu de administratie elke dag bij is, weet ik altijd hoe veel geld ik nog moet krijgen en betalen. Dat wil ik als ondernemer gewoon weten. Met ElkeDagBij hoef ik nooit meer zelf te boekhouden. En ik heb er ook nog een leuke klant aan over gehouden, want ElkeDagBij bestelt z’n polo’s nu bij mij.

Tip: Arno heeft Rabobank en kan nu nog makkelijker facturen betalen, dankzij de nieuwe betaalfunctie Versturen via Directe Bankkoppeling.

boekhouding mkb